Μετά από τη διοργάνωση 5 συνεδρίων με τιμώμενα προϊόντα το κεράσι, τα πράσινα λαχανικά, το ακτινίδιο, το επιτραπέζιο σταφύλι και το ροδάκινο, πρωταγωνιστής της φετινής χρονιάς του συνεδρίου είναι το μήλο.

Πρόκειται για ένα προϊόν με μεγάλη εξωστρέφεια και με σημαντικές επιδόσεις στις διεθνείς αγορές. Τα Βαλκάνια και η Αίγυπτος είναι κάποιες από τις αγορές στις οποίες το ελληνικό μήλο προχωρά με σταθερά ανοδικούς ρυθμούς, ενώ η φετινή είσοδος της Σαουδικής Αραβίας στη λίστα με τους εξαγωγικούς προορισμούς του ελληνικού μήλου γεννά ελπίδες ότι η αχανής αυτή αγορά θα αποτελέσει την ευχάριστη έκπληξη για την εξαγωγική του πορεία τα προσεχή χρόνια.

Αν προσθέσουμε σε όλα τα παραπάνω και το πράσινο φως που έδωσε πρόσφατα η αγορά της Ινδίας για την εξαγωγή των ελληνικών μήλων στην εν λόγω αγορά, τότε θα λέγαμε ότι το μήλο είναι αναμφισβήτητα ένα από τα προϊόντα της φετινής χρονιάς και γι’αυτό θα είναι και ο δικός μας πρωταγωνιστής στο Διεθνές Συνέδριο της Freskon.